sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

I remember every word you said

spring2 spring3 spring4 spring5 spring6 spring7 spring8 spring9 spring11 Moii! Alkuviikko meni torstaina olleeseen mantsan kokeeseen lukiessa, mutta kaikki se kokeen eteen nähty vaiva meni kyllä hukkaan. Koe oli ihan liian vaikea, en osannut vastata kunnolla juuri mihinkään kohtaan. Nooo ens kerralla sit paremmin. Keskiviikkona meidän piti miettiä vähän lukion kurssivalintoja. Mä päädyin ottamaan lyhyen matikan, vaikka oonkin matikassa ihan suht hyvä. Pitkä tuottais liikaa työtä, varsinkin kun päätin aloittaa lukiossa uuden kielen, ranskan. Mä kuitenkin tykkään kielten opiskelusta & opin niitä nopeesti, joten miks ei? En muuten jatka saksaa, oon saanut siitä tarpeekseni... :'D Kokonaisuudessaan kouluviikko meni tooosi nopeesti, mutta parempi niin. Eilinen oli tosi kiva päivä! Viihdyin hyvän sään takia yllättävän paljon ulkona ja tulikin kuvailtua tosi paljon. Aamulla otettiin Sannin kaa parit asukuvat, oli kivaa kun ei ollu kylmä ilman takkia :D Sit lähettiin käymään kylällä; mä ajoin Jopollani ja Sanni oli tarakalla. Illalla katottiin viel yks leffa & syötiin iltapala, johon olin kerrankin jaksanut panostaa. Tänään mä en oo tehnyt oikeastaan yhtään mitään. Mun viikonloput menee aina niin, että lauantaina mä teen paljon kaikkee, mut sunnuntaina en mitään. Nojoo, viettäkäähän kiva sunnuntai! :)

-Roosa

4 kommenttia:

  1. Suosittelen ranskaa, tosi helppo kieli! Siel on tosi kesästä, meil on viel paaaaaaljon lunta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuu jos ees sitä ryhmää tulee :D hahah, onneks tääl ei oo enää lunta (-:

      Poista
  2. Oii mitä kuvia! Ja ihana sä :)

    VastaaPoista