sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

It's miserable and magical

maaliskuu1 kyläl2 maaliskuu2 maaliskuu4 maaliskuu6 maaliskuu5 maaliskuu8 maaliskuu9 maaliskuu11 maaliskuu12 Mooi! Mul menee nähtävästi nykysin niin, että ehdin postata vaan viikonloppusin. Arkena on niin paljon kaikkea tekemistä, nyt kuluneella viikolla varsinkin. Piti etsiä juttuja uutiskatsaukseen, lukea kirjaa (joka pitää muuten olla huomiseksi luettuna), täyttää lukupäiväkirjaa, siivota vaatekaappia, tehdä läksyjä... Eka kouluviikko loman jälkeen sujui yllättävän hyvin, vaikka varsinkin alkuviikosti mua väsytti ihan sairaan paljon... :-D Saatiin muutamia kokeita takasin, oon tosi tyytyväinen kaikkiin numeroihin!
Alan (tai ainakin kovasti yritän alkaa) postailla enemmän nyt, kun koulun jälkeen on jo muutama tunti valoisaa. En nimittäin halua tehdä yhtäkään kuvatonta postausta.
Mun viikonloppu on mennyt hyvin, mutta aivan liian nopeesti. Vasta oli perjantai, ja nyt on jo sunnuntai! Perjantaina meidän serkut + niiden perhe tuli meille yöks, oli kiva nähä & jutella kunnolla pitkästä aikaa, mutta vasta Emma-gaalan jälkeen! Hahah, no words needed, jokainen varmaan tietää, mikä sai mut katsomaan koko gaalan alusta loppuun (-;
Eilen mä olin pitkästä aikaa Annikan kanssa ja sain vihdoinkin aikaiseksi poistaa kynsistäni kamalat, kuluneet punaiset lakat. Mulla on joku pakkomielle punaiseen kynsilakkaan, mun kynnet oli punaset varmaan kaks kuukautta. Nyt kuitenkin lakkasin mintunvihreällä ja hopeisella, koska halusin jotain keväistä.
Tänään on ollut tällanen ihanan rento & keväinen päivä. Aamulla sai nukkua pitkään ja syödä, meikata, laittaa hiukset ja miettiä vaatteita ihan rauhassa, toisinkuin arkisin. Mul tulee aina aamusin kamala kiire, koska oon aivan toivoton heräämään aikasin. Kävin pitkästä aikaa ajelee Jopolla, koska tietkin on nyt sulaneet. Eipä tarvii enää kävellä Annikalle! Joo, noin 100m on tosi kamala matka kävellä :-D Pakko mainita vielä näin lopuksi, että mä oon kuunnellut koko viikon lähes pelkästään Taylor Swiftiä!

Voitte kertoa kommenteissa, millaisen erikoispostauksen haluaisitte seuraavana!
Kuulostaisko elämäni aakkoset - postaus hyvältä? (-;

-Roosa
instagram: rroosamariaaa

7 kommenttia:

  1. Oletpa kaunis muruseni ♥ Ja ihanan keväisiä kuvia! Elämäni aakkoset -postaus olis tosi kiva :)

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus, nätti oot! ♥ :) ja tuo elämän aakkoset-postaus kuulostaa kivalta c:

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus ♥ :3 Millo voit olla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! (: ♥ täl viikol ei enää ehi, mut jos seuraaval? (;

      Poista
  4. Ihania kuvia! :-) ja muutenkin blogin ulkoasu on kivan simppeli mutta nätti! :)

    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista