maanantai 25. marraskuuta 2013

There's just one life to live


demii novemberr1 novemberr2 novemberr3 novemberr4 novemberr5 novemberr7 novemberr8 novemberr9 Moi taas! Tässä postauksessa on nyt kuvia eiliseltä, kun olin Emman, Pinjan ja Sannin kanssa kylällä. Käytiin Abc:llä, oltiin Emmalla ja katottiin Pinjalla leffaa. Oli tosi kivaa, ja muuten Vettä elefanteille on tosi hyvä leffa, suosittelen! Eilen tuli ainakin syötyä hyvin ja naurettua paljon... Mutta joo, pomppaan eilisen tapahtumista nyt tälleen tyhmästi perjantaihin. Perjantai oli muuten ihan jees päivä, mut illalla tuli sit pari muuttujaa. Mun toinen etuhammas nimittäin katkes - tiedän, oon taitava. Kävin tänään hammaslääkärissä, jossa se paikattiin taas kokonaiseks. Olihan puolihampaanakin toki ihan mukavaa viettää pari päivää. En oo tänään ollut ollenkaan koulussa, enkä kyllä enää menekään, koska tää hammas on kaiken sen kidutuksen jälkeen tosi kipeä ja mulla on myös vähän huono, tai sellanen jännä olo. Kerkeenpähän ainakin lukemaan paremmin huomisiin kokeisiin. Mulla on huomenna siis saksan- ja fysiikankokeet - kenen idea oli laittaa kaksi koetta samalle päivälle? Saksaa mun pitää ainakin lukea, koska oon siitä vähän ulkona. Kiinnostus saksaa kohaan on täys nolla, ollu itseasiassa koko syksyn. Omapahan on vikani kun otin sen valinnaiseks. Enköhän mä kuitenkin tän vuoden sitä kestä, en todellakaan aio jatkaa sitä lukiossa. Mun hiukset on muuten vaalentunut tosi paljon, mikä on kyllä vain hyvä asia. Ehkä se johtuu siitä, että oon käyttänyt nyt muutaman viikon hoitoainetta, joka kirkastaa hiusten vaaleaa väriä. Eipä ainakaan tarvitse enää vaalentaa paljoa. Noi kaks vikaa kuvaa oli muuten vähän hankala ottaa pimeällä hautausmaalla ilman jalustaa, mutta ihan hyvinhän nuo onnistui. Mut eipä mulla nyt enää ole mitään ihmeellistä asiaa, postailen taas sitten kun ehdin.

-Roosa

Ja muistakaa taas laittaa kommenttia :)

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No se on kiva. Saisinko mäki tietää et miks?

      Poista
    2. Et laittanu tähän Isac Elliotin biisiä tai otsikkoo jonkun sen biisin sanoista.

      Poista
    3. Oishan tää pitäny arvata..

      Poista
  2. Mitä sä teit ku hammas hajos :DD!!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liukastuin..... :D eli kaaduin rappusissa eli hampaat osu lattiaan ja toinen katkes :D

      Poista
  3. Oikein nerokkaita kuvia sulla hei! :D Ja olihan meillä ihan hauskaa ;D

    VastaaPoista
  4. nyt jäi vähä mietityttään et miks ihmees olitte hautausmaalla? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käveltiin sitä kautta pois Emmalta ku sieltä pääsee nopeemmin :D

      Poista