perjantai 8. marraskuuta 2013

No matter where you turn


80's 4 80's 1 80's 5 80's 6 80's 9 80's 10 80's 11 80's 13 Mooi! Tänään meillä oli koulussa 80-luvun päivä, piti siis pukeutua sen mukaisesti. Itselläni oli oranssi pitsitoppi. farkkupaita, turkoosit farkut, pinkit Converset jne, niinkuin varmaan kuvista huomasittekin. Otettiin parilla välkällä vähän kuvia, jotta saisin jotain aihetta postata. Omasta mielestäni ainakin näistä kuvista tuli aika kivoja! Värikkäitä ainakin. Kolmen/neljän hengen kuvat otti Elisa ja mun ja Emman kuvat Sanni. Iltapäivästä oppilaskunta, tukioppilaat yms. oli järjestäneet muille ohjelmaa, esimerkiksi katsottiin 80-luvun mainoksia. Mulla oli tiistaina fysiikankoe ja tänään yhteiskuntaopin koe, joten illat meni aika pitkälti niihin kokeisiin lukiessa. Onneksi molemmat kokeet oli suht helppoja!

new stuff Huppari 44,90€ Stadium
Pipo 5,95€ Gina Tricot
Farkut 19,95€  9,95€ Gina Tricot
Paita 24,95€  10€ Gina Tricot
Toppi 7,95€ Gina Tricot
Untitled Tuossa nyt vielä kuvat ostoksista, joita ei tällä kertaa kertynyt kovin paljoa. Nappasin Stadiumin sovituskopista nopeasti kuvan istestäni uusi huppari päällä Instagramiin. En tiedä johtuuko valosta vai onko mulla oikeasti jo noin kamala juurikasvu! Vastahan mä värjäsin hiukset... Eipä sille nyt kuitenkaan vielä viitsi mitään tehdä, mun hiukset menee pilalle kun ei nää nyttenkään ole ihan maailman parhaassa kunnossa vaalennuksen takia. Koitan kestää, ehkä musta tulee kun Sini Sabotage entisillä hiuksillaan. Okei joo, en halua samanlaista juurikasvua. Ei mun hiukset kyllä oo luonnostaankaan noin tummat, mutta whatever. Luulisin, että kaikkia kiinnostaa ihan älyttömästi mun selitys jostain juurikasvusta. Ja joo, mulla on erittäin monipuolinen musiikkimaku, sillä taas tästä postauksesta löytyy ihan vain vaihtelun vuoksi saman henkilön biisi. Ei voi mitään, kuunnelkaa jos kuuntelette, ite ainakin tykkään tosi paljon   Pidemmittä puheitta hyvää viikonloppua kaikille!

Muistakaa laittaa kommenttia :)
- Roosa


14 kommenttia: