sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Sä et kuulu enää mulle


november2 november6 november8 november9 Mun viikko oli niin tavallinen, etten viitsi alkaa edes selittää mitään yksityiskohtia. Perjantaina menin kuitenkin Annille yöksi. Meillä oli tosi kivaa, en muistakaan, milloin olisin viimeks ollut niillä yötä. Juteltiin, naurettiin ihan liikaa ja toki myös käytiin pimeellä ulkona. Otin ihan vaan muutamia kuvia, mutta niitä en kyllä aio julkaista :D Lauantaina, eilen siis, olin ihan vaan kotona tekemättä paljon mitään. Sellasiakin päiviä tarvitaan välillä, eikö totta? Tää päivä on mennyt aika pitkälti dataillessa ja fysiikan kokeeseen lukiessa. Fysiikka ei oo ihan mun lemppariaineita, siks en saakaan siitä mitään kehuttavia numeroita. Jos nyt kuitenkin yrittäisin saada edes kasin tuosta kokeesta, joka on tiistaina. Mulla on huomenna fyysiikan tukiopetus, koska kaikkien laskujen kaavat tahtoo mennä vähän sekaisin ja tälleen. Kävin kuitenkin nopeasti Annin kanssa ulkona kuvailemassa. Otettiin me muitakin kuin naamakuvia, mutta niitä muita sitten seuraavaan postaukseen. Ajattelin, että voisin alkaa tehdä useammin luontokuvapainotteisia postauksia, kun niistä kerran näytetään tykkäävän. Tekisin niitä mielellään useamminkin, mutta ulkoa ei tahdo löytyä enää oikein mitään kuvattavaa. Lumen tulo olisi siltä kannalta kivaa, saisi siis enemmän kuvattavaa. Pakko sanoa nyt valokuvaukseen liittyen, että perjantaiaamuna ulkona oli tosi ihanan näköistä kun maassa oli kuuraa. Mua ärsytti kouluun kävellessä niin paljon kun kamera ei ollut mukana! Olisin itseasiassa varmaan kyllä myöhästynyt, jos mulla olis ollut kamera. Iphonen kameralla kun ei saa maailman parhaita lähikuvia kuuraisista kasveista. Seuraavan kerran kyllä otan kameran mukaan kouluun vain sen kuuran takia. Oho, tulipa muuten nyt vaihteeksi paljon tekstiä. Ehkä mulla vaan oli paljon asiaa. 

-Roosa

Muistakaa kommentoida (:

8 kommenttia:

  1. äääääääää miks sä oot noin nätti! :3

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia, oisit nyt vaa laittanu myös niitä luontokuvia!((;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku niitä oli sen verran et teen niistä oman postauksen (: ja kiitti!

      Poista
  3. asutsä siin keltasessa talossa jossa on ranta? :D

    VastaaPoista
  4. öötota miks muokkaat sun naamas aina ihan tollaseks posliiniks? se on aika tyhmännäköstä :/

    kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori vaan kun tuotan sulle pettymyksen, mut en oo muokannu naamaani. Posliinisuus johtuu ihan vaan valotuksesta ja siitä, että jouduin muokkaamaan näitä aika paljon valoisemmiksi.

      Poista