keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Some photos





... . ..... ....... ........ Moikka! Palailtiin maanantaina kotiin Lapista, joten nyt on kaikki tämän kesän reissut heitetty! Loput lomasta vietän vaan täällä kotona, kavereilla, mökillä, Mikkelissä.. Ei siis enää mitään erikoista tiedossa. Mun ois tarkotus nähä vielä jossain välissä Susannaa ja Sannia, Emmaa & Pinjaa, ja toki käydä elokuun puolella Emman rippijuhlissa. Mutta anyway, Lapissa oli taas kivaa! Oltiin keskiviikosta perjantaihin serkkujen luona ja perjantaina iltapäivällä lähdettiin Ivaloon Saran luo. Pakko sanoo et mulla ei oo ollu ikinä niin kivaa leipoessa kun silloin Saran kanssa. Kotona ollessa oon kattonu vaan Pretty Little Liarsia, jonka toinen kausi olikin tullut postilaatikkoon Lapissa ollessamme.
Oikeesti, kesälomaa on alle 20 päivää jäljellä! Loma on menny ihan sairaan nopeesti, en ymmärräkään miten nopeesti. Vastahan mä pääsin kasiluokalta, olin riparilla, mulla oli rippijuhlat.. Ja tästä kaikesta on nyt reilusti yli kuukausi. Onhan sinne kouluun ihan kiva mennä taas pitkästä aikaa, mutta tosin vaan siksi, että näkee kaikkia kavereita lähes joka päivä.
Ei mulla mitään varsinaista asiaa ollut, lähinnä vaan halusin postata äkkiä nää kuvat, ettei niiden julkaiseminen venähdä taas liikaa. Postaan tällä viikolla varmaan vielä pari/kolme kertaa!

instagram: rroosamariaaa

9 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, onks sulla punaiset ja pinkit tennarit jalassa?:)

    VastaaPoista
  2. Wau, kivoja kuvia :--) !

    little-things-blogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihanan väriset converset! (: Joo, ihan pakko nähdä ennen koulua :D

    VastaaPoista
  4. onks eka kuva otettu meiltä? kynsikuva on ainaki otettu, muistan sen... nättei kuvii, ja ihanat converset!! ;)


    sarzunlife.blogspot.fi

    VastaaPoista