torstai 4. heinäkuuta 2013

Ei elämästä selviä hengissä

046 063 068 131 135 142 148 158 185
209 Minä & Sanni Krista Siegfrids II joka ei päässy naimisiin... :c
/Kannattaa alkaa meikata keskellä yötä niin tulos on tämä :)

Mooi! Olin eilen Emman kaa Sannilla yötä. Syötiin pizzaa, kuvailtiin, uitiin, letitettiin hiuksia, juostiin paljain jaloin pellolla, ajettiin pyörällä järveen, pelattiin jotain ihme peliä, sekoiltiin, suomen kielen junttius, meikattiin ittemme keskellä yötä & mentiin ulos kuvaamaan, sekoiltiin vielä vähän lisää, valvottiin pitkälle aamuun. Oli taas aika parasta ♥ Yöunet jäi 1-2 tuntiin, sen seurauksena nukuin muutaman tunnin kun tulin kotiin. Sitten lähettii apsille syömään.
Oon tehny tätä postausta kohta 2 tuntia. Oon valinnu kuvia joita kehtaa julkaista, muokannu huonolaatuisia paremmiks, pelannu välillä kännykällä ja katellu videoita YouTubesta (eeddspeaks & Justimusfilms). Tän takia mulla menee postauksien tekemisessä aina useempi tunti.
Hell yeah, huomenna Helsinkiin & Lauantaina se ois Mallorca! Postauksia ei siis ole tulossa 5.-13.7. Sen jälkeen palaillaan Espanja - postauksen merkeissä.

-Roosa

6 kommenttia: