perjantai 30. tammikuuta 2015

Viimeaikaisia hankintoja

mac Anastasia Beverly hills dipbrow pomade - Tätä mä olin jo pitkään halunnut ja yrittänyt etsiä eri kaupoista. Beautybayn sivuille eksyessäni löysin tän kyseisen tuotteen hintaan 11€, joka oli alle puolet muiden nettikauppojen hinnoista. Pitkän mietinnän jälkeen päädyin tosi hyväksi osoittautuneeseen sävyyn medium brown. Muutaman viikon tätä käytettyäni en todellakaan enää olisi valmis vaihtamaan takaisin tavalliseen kulmakynään!

Maybelline Great lash - ripsiväri - Tämänkin ostamista olin pitkään miettinyt, joten entisen ripsivärin loputtua suuntasin Sokoksella suoraan tämän luo ja päädyin vedenkestävään versioon. Tällä ripsarilla oli hintaa vain 7,60€, ihan tosi vähän siis. Mun mielestä tää on hintaansa nähden tosi hyvä ja oikein toimiva, suttaamaton ja kätevä pienen harjansa ansiosta.

Mac studio Fix Fluid - meikkivoide - Pakkoa sanoa ihan ensimmäiseksi, että heti ensimmäistä kertaa tätä kokeiltuani oli varma, etten enää tule käyttämään mitään Lumenen tai Maybellinen meikkivoiteita. Ostin tän Stockmannilta hintaan 30,50€. Mun mielestä ihan sopiva hinta tästä, sen verran hyvä tää on! Kestää hyvänä kasvoilla tosi kauan, levittyy ja peittää hyvin sekä jättää matan ja luonnollisen lopputuloksen.

Mac Select Sheer/pressed - puuteri - Tämä puuteri on läpikuultava, kevyt ja ihon sävyä muuttamaton, eli juuri mulle sopiva. Iho jää mattapintaiseksi, mutta näyttää silti luonnolliselta. Hintaa tällä oli Stockmannilla 25,50€.

Näiden lisäksi oon ostanut tässä lähiaikoina vielä pari meikkaamiseen liittyvää juttua - kaksi sivellintä. Beautybay collectionin meikkivoidesiveltimen alennettuun hintaan 2,60€ ja Anastasia Beverly hillsin kulmasiveltimen, jolla oli hintaa 16€. Tilasin kummankin Beautybayn sivuilta.

nike Vielä vähän lisää tätä "mun on jo pitkään pitänyt ostaa" - tavaraa, eli siis Nike pro urheilurintsikat 30€ , toppi 19,90€ ja shortsit 30€. Olin pari päivää sitten kotona kipeenä, joten vietin lähes koko päivän nettikauppoja selaillen. Katselin lähinnä urheiluvaatteita, juuri näitä kyseisiä tuotteita. Eilen Mikkelissä käydessäni löysin nämä kaikki Stadiumilta. Vielä en ole ehtinyt mitään ihan käytössä kokeilemaan, mutta se olisi ohjelmassa heti, kunhan vain parannun ihan kokonaan. 3mac Sain myös vihdoin kauan haluamani tietokoneen, MacBook airin. Tää on mulla tosiaan 13.3 tuumaisena, joka on just mulle sopiva koko. Tuntuu et tykästyn tähän vaan koko ajan enemmän ja enemmän, miten mä oon pärjänny ilman tätä! Hankittiin tää mulle Gigantista hintaan 945€.

4 kommenttia: