lauantai 9. elokuuta 2014

Goodbye holiday

blogiin2 blogiin1 blogiin3 august2 august5 august4 august6 Moikka taas! Mun viimeiset lomaviikot ja päivät on sujuneet pääpiirteittäin hyvin kavereiden kanssa ollessa, uidessa, aurinkoa ottaessa ja toki myös valokuvaillessa. Vähän vaikea uskoo, että kouluun pitää palata jo ylihuomenna! Vastahan mä sain yläasteen päättötodistuksen käteen ja aloitin kesäloman. Niin kuin oon varmaan jo aiemminkin sanonut, mä meen lukioon ihan hyvillä mielin. Koeviikot, uudet aineet ja muutenkin enemmän panostamista vaativa opiskelu hirvittää kyllä vähän, mutta oon mä pahemmastakin selvinny.

Kesäloman viimeisen viikonlopun mä oon viettänyt Kuopiossa lähinnä shoppaillen. Ihme kyllä en löytänyt paljoa uusia vaatteita, mutta kyllä niitä ehtii tässä myöhemminkin syksyllä ostaa. Oon myös hankkinut ensimmäisen ja toisen jakson kirjat, vihkot ja muita koulutarvikkeita.

Ai niin, tässä vikan lomaviikon aikana ehdin myös käydä pyörähtämässä kampaajalla pilaamassa hiukseni. Onneks mä sain nää pelastettua tosi nopeasti! Menin siis kampaajalle tarkotuksenani liukuvärjätä. Tämä kampaaja sitten laittoi mulle juureen aivan liian tummaa ruskeaa (mun onneks kevytväriä) ja latvojen vaaleaa hänen piti kirkastaa. Lopputulos oli sitten juuresta mustanruskeat ja latvoista harmaaseen taittavat, epämääräisen vaaleanruskeat hiukset. Heti kotiin päästyä pesin nämä monta kertaa. Seuraavana päivänä pesu jatkui & kokeilin myös vaalennusta sitruunalla, joka onneks toimi ja sain mun hiukset paljon paremmiks.


2 kommenttia: