sunnuntai 17. elokuuta 2014

The first school week

b2sootd 016 blogpost2 b2sootd 010 blogpost1 blogpost4 b2sootd 051 blogpost5 Heei! Tää mun postaustahti on näköjään yksi postaus viikossa, mikä on ainakin mun mielestä liian vähän. Voisin nyt alkaa postata kaksi kertaa viikossa, mikäli siis ehtii. Mutta mun eka kouluviikko meni tosi hyvin! Maanantaina ekat tunnit vietettiin oman luokan ja ryhmänohjaajan kanssa lukion sääntöihin ja käytäntöihin perehtyen. Iltapäivällä me ykköset mentiin tutoreiden kanssa rannalle tutustumaan toisiimme ja oltiin tottakai kaikenlaisia pelejä ja leikkejä. Tiistaista eteenpäin oli sitten ihan normaaleja päiviä lukujärjestyksen mukaan. Ekan viikon perusteella sain tosi hyvän mielikuvan tosta lukiosta - luulisin, että tuun viihtymään siellä seuraavat kolme vuotta. Pakko mainita, että jotkut tunnit on tuntuneet ihan yläasteen tunneilta johtuen samoista luokista ja opettajista kun mulla yläasteen aikana oli. Opiskelumotivaatio on vielä vähän hukassa, mutta toivotaan, että se nyt löytyisi melko pian. Meillä on lukiossa siis 75min oppitunnit, joka on puoli tuntia enemmän kuin peruskoulussa ollessani. Ihme kyllä se koko aika menee tosi nopeasti! Mitään uusia aineita psykologian lisäksi ei ole vielä alkanut. Mun mielestä psykologia vaikuttaa ihan super mielenkiintoiselta, ja onneksi on näin, sillä jo viime keväänä ykkösvuoden kursseja valitessani otin siitä kaksi syventävää kurssia.
Postaan tän viikonlopun kuvia ja kuulumisia sitten myöhemmin tällä viikolla! Ja niin noissa kuvissa näkyy joitakin juttuja, joita ostin viikko sitten Kuopiosta. Mä en nyt viitsinyt tehdä mitään kunnollista ostospostausta kun en ostanut oikeestaan paljoa mitään. Ei mulla nyt enää muuta, kuin että viettäkää ihan super kiva viikko! :)

-Roosa
Mut löytää askista ja instagramista nimellä @rroosamariaaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti