maanantai 19. toukokuuta 2014

Viimeisiä viedään

ostokset1 converset arnolds summerishere4 summerishere5 Mä en nyt oikein tiiä, mitä mun pitäs ajatella. Koulua on jäljellä enää vajaat kaksi viikkoa. Sitten yläaste ja koko peruskoulu on mun osalta ohi. "Normaalisti", tai siis aina ennen mä oon tähän aikaan vuodesta ollut tosi innoissani koulun loppumisesta. Tällä kertaa tämä tilanne on kuitenkin vähä toinen. Tottakai mä odotan kesälomaa iha sairaan paljon, mutta siinä on se huonokin puoli. Viime viikolla äikän tunnilla muiden päättäripuheita kuunnellessani ja omaa pitäessäni itkin pakostikin (en todellakaa ollu ainoa) - vaikea tajuta, että kohta mun peruskoulu on loppu. En nyt tee tästä mitään kauhean syvällistä kertomusta mun tunteista ja ajatuksista, joten eiköhän tää asia ollut tämän postauksen osalta tässä!

Nyt on kuitenkin kaikki kokeet ohi - voi että sitä helpotuksen tunnetta, kun torstaina vikalta tunnilta lähtiessä tajusi, että nyt ei oo enää yhtäkään koetta edessä.

Viikonloppuna kävin pitkästä aikaa Matkuksessa shoppailemassa. Löysin kaikki ne jutut, joita olin tarvinnutkin - parit shortsit, T-paitoja ja uudet Converset. Ihana saada uudet, puhtaat Converset, sillä tuolla kaapin pohjalla on neljä vähän turhan kulunutta ja likaista paria kyseisiä kenkiä.

Tämä viikko on nyt meidän ysiluokkalaisten TET-viikko. Itse suoritan viimeisen tettini koulussa, jossa mä kävin ala-asteeni. Oli ihana mennä taas käymään siellä, pääsi näkemään tuttuja ihmisiä ja muistelemaan ala-asteaikoja Elisan kanssa, joka on ollut mun kanssa samalla luokalla ihan eskarista lähtien. Tähän mennessä oon tykännyt tetistä tosi paljon, on ihana auttaa pieniä oppilaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti