sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Kännykän tyhjennystä

Collage1 Collage2 Huhtikuun aikana mä otin kännykällä ihan sairaan paljon kuvia, siis vielä enemmän ku normaalisti. Mä kerron koko kuukaudesta nyt tosi lyhyesti ja tiivistetysti, postailen sit enemmän kuulumisia kun vaa täs ehin. Meinaan mul on tulevalla viikolla joka päivä koe, joten lähes kaikki vapaa-aika menee niihin lukemiseen.
Huhtikuus mä olin tosi paljon kavereiden kanssa, näin Inkaa ekaa kertaa, söin paljon jätskiä (erityisesti Ben & Jerry's ♥), leivoin monta kertaa muffineja ja kerran donitseja, olin tosi paljon ulkona ihanan lämpimän sään takia, saatiin kuviksen päättötyö valmiiks, olin discossa, kuuntelin musiikkia ihan koko ajan ja tajusin, että koulu oikeesti loppuu kohta! Kauheeta.
Mut tosiaan kirjottelen sit huomenna enemmän & julkasen kuvia, jotka mun on pitäny laittaa tänne jo kauan aikaa sitten.

8 kommenttia: