lauantai 8. helmikuuta 2014

Let it go, let it go. Can't hold it back anymore

february3 february2 3 february6 1 february7 Moii taas pitkästä aikaa! Joo tiiän, mul on ollu ihan sairaan pitkä tauko, mut ei oo yksinkertaisesti ollut mitään asiaa, eikä sen puolen kyllä kuviakaan. Nyt tässä helmikuun aikana ei oo tapahtunut mitään kovin erikoista, meil on ollu muutamia kokeita ja näin. Oon myös ollut paljon kavereiden kanssa, viime sunnuntaina olin pitkästä aikaa Annin kaa. Me käytiin eka kylällä ostaa kaikkee hyvää ja tultiin sit meille syömään (; Mä halusin tulla nyt ihan välttämättä postaamaan, koska käytiin tänään taas pikkusiskon kanssa kuvailemassa nii nyt on sit kuviakin. Päätin tällä kertaa muokata kaikki kuvat mustavalkoisiksi, koska musta ne näyttää kivemmalta noin ku normaaleina :D Ens viikolla onkin sit kaikkee kivaa luvassa; meen varmaan joku päivä Emmalle, sit perjantaina onkin jo ystävänpäivä ja Dream big the movie Raahaan varmaan sinne mun pikkusiskon mukaan ku en haluu mennä yksin... Mut mä en nyt ehdi kirjoittamaan enempää, koska Putous alkaa kohta ja yritän täs askarrella ystävänpäiväkortteja kavereille. Joo luitte oikein - mä askartelen! Tää on aika harvinaista multa :D

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! <3 Millä muokkasit ekan kuvan? (:

    VastaaPoista
  2. Voi ku oot kauniina! ♥ Oon ylpee susta ku kerranki askartelet, eikä olla mantsan tunnilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos (: hahah ei viiti enää askarrella mantsassa ku istutaa etupenkissä :c

      Poista
  3. Äwäwää :3 Roosa ihania kuvia ja oot nii helvetin kaunis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä yhen viel kauniimman huudella siel :* mut kiitti! :3

      Poista
  4. OMG MIST OOT OSTANU TON STARBUCKSIN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joroisista, mut on niit iha juvan S-marketissaki :D

      Poista