lauantai 15. helmikuuta 2014

It's time to begin, isn't it?

partylite1 partylite2 pyp1 pyp2 pyp3 pyp4 pyp6 Moikka! Mä tulin nyt ihan nopeesti vaan päivittelemään vähän kuulumisia. Kuluneella viikolla on tapahtunut vähän yhtä ja toista, minkä takia se varmaan onkin mennyt tosi nopeesti. Heti maanantain ekalla tunnilla meille palautettiin fysiikan kokeet, 10-, ihan täysin yllätyksenä! Tiistaina oli englannin koe, joka oli itseasiassa paljon vaikeampi edellisiin verrattuna... Keskiviikkona vikoilla tunneilla oli joku teatteriesitys, joka me ysit (plus kasit) käytiin kattomassa. Itse en siitä kamalasti tykännyt, mutta mielipiteensä kullakin. Torstaina olikin sitten penkkarit, saatiin taas kuunnella koko päivä "NOLLA!" - huutelua keskusradion kautta. Saatiin toki myös karrkia, mutta ite en kovin montaa syönyt, koska suurin osa niistä karkeista on sairaan pahoja. Samana päivänä olin myös Annikalla. Ennenkuin ehdin ees tajuta, tuli perjantai ja ystävänpäivä. Meil on koulussa sellanen juttu, et kavereille saa ostaa aina ystävänpäivänä ruusun. Kiitos viel kerran kaikille kuudelle, jotka osti mulle ruusun toivottavasti ne nyt säilyy hyvänä mahdollisimman kauan. Perjantai-illan kruunasi Dream Big the movie, jota olin odottanut innolla jo pidemmän aikaa. Oli kyllä todellakin kaiken odottamisen arvoinen (lue: täydellinen). Aika epätodellista, leffan jälkeen Isac huomioi mut neljästi Tänään oon vaan ollut kotona, en oo tehnyt mitään erikoista.

6 kommenttia: