sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Mä oon sopivasti onnellinen

cold1 cold7 cold5 cold8 cold9 cold3 cold10 cold11 cold12 cold13 cold14 cold15
Okeii mä tulin nyt taas postaamaan, mut halusin julkaista tänään otetut kuvat mahdollisimman pian. Jospa mä nyt yrittäisin kirjoittaa vähän enemmän kuin eilen... :D

Viime viikko oli taas ihan normaali - ei kuitenkaan väsyttänyt niin paljoa kuin sitä edellisellä. Meille esiteltiin taas lisää jatko-opiskelupaikkoja. Torstaina heti aamusta pari opiskelijaa tuli kertomaan Suomen nuoriso-opistosta. Esittelystä ei sinänsä ollut mulle hyötyä, mutta olihan sitä ihan mukava kuunnella. Kolme viimeistä tuntia meille kerrottiin Juvan lukiosta ja me kierreltiin luokissa, joissa meille kerrottiin lukiossa opiskelusta ja oppiaineista. Tää lukioiltapäivä oli mun mielestä ihan mielenkiintoinen & tosi hyödyllinen, koska aion itse hakea keväällä tuohon kyseiseen lukioon. Kuulemani ja näkemäni perusteella Juvan lukio vaikuttaa tosi kivalta!

Niinkuin eilisessä postauksessa mainitsinkin, kävin taas Mikkelissä shoppailemassa, tosin tällä kertaa pikkusiskoni lisäksi Annikan ja Alisan kanssa. Mun ei ollut tarkoitus ostaa mitään, mutta toisinhan siinä taas kävi. Mukaan tarttui edellisessä postauksessa näkynyt viininpunainen huppari H&M:ltä ja vaaleanpunainen tuubihuivi. Lisäksi ostin myös näissä asukuvissa näkyvän vaaleanruskean neuleen ja pinkin kynsilakan.

Tänään mun oli tarkoitus herätä ajoissa, mutta ylös nouseminen venähti taas, joten heräsin kunnolla vasta puoli kymmeneltä. Tyhjensin heti ekana huoneeni roskiksen, oli jo korkee aika. Lähdettiin pikkusiskon kanssa jossain puolenpäivän aikoihin valokuvailemaan, koska oli niin ihanan aurinkoinen sää. Ei annettu edes parinkymmenen asteen pakkasen haitata, vaan lähdettiin käymään kävellen uidella. Oli tosi kiva käydä pitkästä aikaa kuvaamassa, varsinkin kun ympäristö oli vähän tavallisesta poikkeava. Yleensä jaksan käydä vain ihan pienen lenkin rannassa, mutta tällä kertaa kannatti lähteä pidemmälle.

 Okei, mä nyt lopetan tän postauksen tähän, ettei tää venyis ihan romaaniks.
/Inkan pyynnöstä mainitsen, että Ikke uudelleentwiittas mun twiitin äsken (; anananananas
//ainiin hei yleisesti ottaen en voi sietää Robinia, mutta tykkään tosta Onnellinen - biisistä tosi paljon c:

:llä Roosa
Muistakaa kommentoida & seurata Instagramissa @rroosamariaaa

13 kommenttia:

  1. Onks sulla kuumetta ku tyhjensit roskiksen?! :o omg... kivat kiharat hei ja hienoi kuvii! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emma etkai dissaa? :D oli pakko tyhjentää ku roskavuori alko osua työpöytään :'D kiitti! (:

      Poista
    2. Eenhän mä ikinä dissaa... : o

      Poista
  2. kannatti jo tyhjentää roskis! millo viimeks tyhjensit jos työpöytään asti osu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki kiinnitti huomiota vaa siihe roskikseen... :D hahah entiiä.. :Dd

      Poista
  3. ihme että tyhjensit roskiksen.. se jotenkii on aina sulla ihan täynnä :DDD Mutta sulle sopii ihanasti noi kiharat ja ihania kuvia♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihih joo oli pakko :Dd noku se täyttyy nopeesti! Kiitti ♥

      Poista
  4. hei sinä nätti tyttö siellä :) upeita kuvia taas ja ihanasti oot kihartanut hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos sinä toinen nätti tyttö siellä ♥

      Poista
  5. Ihanat kiharat ! <3 Ja hienot kuvat myös :) Ja loppu oli paras ! Anananananas :D

    VastaaPoista
  6. Noi kiharat on kivat (: Kommentoin niiku pyysitkin!(;

    VastaaPoista