lauantai 11. tammikuuta 2014

Cause nothing can ever, ever replace you

mirror3 january3 january4 january6 january7 january8 january10 january2
Moi taas pitkästä aikaa! Tää onkin sitten eka postaus tän vuoden puolella. En oo postannut aiemmin, koska ei ole ollut oikein mitään kerrottavaa, eikä kyllä kuviakaan. Mut mä postaan aina silloin kun mä ite haluan/jaksan, joten yrittäkää ymmärtää näitä kymmenen päivän postaustaukoja. Mä olin uuden vuoden mummolassa perheen kanssa. Ei ammuttu raketteja, mikä ei kyllä mua haitannutkaan. Oishan niitä toki ollut kiva päästä kuvaamaan. Ensi vuonna sitten. Joululoma oli ja meni ihan liian nopeasti. Ekan viikon olin Kuusamossa ja toisen ihan vaan kotona. Kävin kylläkin Mikkelissä alennusmyynneissä ja mukaan tarttui taas aika paljon kaikkea. En ala esittelemään ostoksia, koska niitä tulee varmasti näkymään myöhemmissä kuvissa. Mitäs muuta voisin kertoa mun joululomasta... Mmm no Ikke alkoi seurata mua Twitterissä ja vastaskin kerran  Ja oikeesti, anot menkää muualle itkemää "miks Ikke seuraa sua ja tykkäilee sun kuvista oot ihme yli-ellioteer kuunteletko mitää muua", koska mua ei ihan oikeesti enää jaksa kiinnostaa tollanen. Mun unirytmi on vieläkin vähän sekaisin, en millään pysty mennä nukkumaan ennen yhtätoista ja herätä ennen seittemää. Senpä takia aamulla tuleekin aina ihan kamala kiire lähteä kouluun. Koulussa ei oo tapahtunut mitään erikoista, samaa vanhaa vaan. Vapaa-aika on mennyt Annikan kanssa ollessa, dataillessa, musiikkia kuunnellessa, läksyissä ja muutaman ihmisen kanssa kikkaillessa. Viikonloppu ei olis voinut alkaa parempaan aikaan - en olis jaksanut koulussa enää päivääkään ilman pientä taukoa. Ensi viikoksi pitää opetella kamala määrä saksan ja ruotsin sanoja, englannin lauseita ja Suomen maakunnat, huoh. Yritän tehdä seuraavan postauksen vähän nopeammin kuin tämän, joten postailen taas ensi viikolla.

:llä Roosa
Muistakaa kommentoida!
Ja seuratkaa mua Instagramissa @rroosamariaaa

13 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Wow, sä oot oikeesti ihan sairaan kaunis :o ♥ toi paita sopii sulle tosi nätisti!

    VastaaPoista
  3. kiva postaus Roosaseni! ja oot oikein kaunis :) kiitti kun muistutit noista enkun lauseista, en olis muistanu.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :D hahah mitä sä tekisitkään ilman mua (;

      Poista
  4. Kiva postaus ja noista kuvista tuli aika kivoja!(: Nii ja sitäpaitsi tää on sun blogis ja kirjotat postauksiis mitä haluut!

    VastaaPoista
  5. Tosi kivasti muokattuja kuvia tässä postauksessa! :-)

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Miks Ikke seuraa sua?

    VastaaPoista
  7. Ooi ihania kuvia! Oot tosi kaunis :-)

    VastaaPoista