torstai 5. joulukuuta 2013

Never let the haters bring you down

december1 december5 december6 december8 december9
Moii! Tää postaus on ollut itseasiassa tekeillä jo viime viikonlopusta, hups. Nyt sitten vihdoin viimein ehdin tulla kirjoittamaan tänne. Mulla oli ihan jees kouluviikko, ei mitenkään tavallisesta poikkeava. Meillä oli terveystiedon ja ruotsin kokeet, kumpikaan ei onneksi ollut kovinkaan vaikea. Ainakin ruotsinkokeesta odottaisin semihyvää numeroa. Eilen kävin pitkästä aikaa Annikalla, juteltiin kaikkee, kuunneltiin joululauluja (:D) ja lakattiin taas kynnet. Tänään saatiin nähä saksankokeiden numerot, eipä sittenkään tullut kutosta, jota olisin odottanut, nimittäin sain siitä 9½. Oon kyllä tosi tyytyväinen, koska koe oli suhteellisen vaikee ja saksahan ei kiinnosta mua pätkän vertaa. Kävin koulun jälkeen kaupassa Sannin, Sannan ja Iidan kanssa ostamassa tarpeita cupcakeja varten, Sanna, Iida ja Anni on siis meillä tänään yötä (ei huono). Seuraavana postauksena teen muuten varmaan kännykäntyhjennyspostauksen kun tohon mun iPhoneen on kertynyt lähiaikoina ihan järkyttävä määrä kuvia. Mut ei mulla nyt enää muuta, viettäkäään kiva itsenäisyyspäivä & viikonloppu yleensäkin (:

Muistakaa kommentoida!

-Roosa

9 kommenttia:

  1. Dissaatko joululauluja? :D mut hyyiii joku isac :o

    VastaaPoista
  2. No aika söpöi kuvii (; <3 ps. Mitä sää lumessa istuskelet : o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tosi (; mitä se sua haittaa? : o

      Poista
    2. Eeeihän se toki mua haittaakkaan : D pisti vaan kaikista kuvista silmään : DD

      Poista
  3. Ihania kuvia! Oot vaan niin kaunis ja noi kaks vikaa awawaw :3 Hei saatan vähä käyttää sitä sun ideaas, mite teit esim.sen avaruustaustakuvan, ku näytit sillo miten se tehdään ;) siis jos ei haittaa ;D

    VastaaPoista
  4. Aivan ihania kuvai!

    aatuliblog.blogspot.fi

    VastaaPoista