sunnuntai 1. joulukuuta 2013

50 faktaa minusta

1. Mun toinen nimi on Maria
2. Oon syntynyt 30.9
3. Mun luonnollinen hiusväri on vaaleanruskea
4. Oon n. 166cm pitkä
5. Mun 8lk kevättodistuksen keskiarvo oli 9
6. Useesti mun kaverit ei haluu suututtaa mua, koska oon suuttuessani kuulema niin vittumainen
7. Osaan esittää tosi mukavaa nillekin, joita en oikeesti voi sietää
8. Joidenkin ihmisten pelkkä läsnäolokin ärsyttää mua
9. En ole pitkävihainen

mirror2

10. Oon tosi helposti kateellinen...
11. Samoin mustasukkainen
12. Oon ellioteer
13. Mulla on pakkomielle pitää huone aina siistinä
14. En viihdy ollenkaan huoneessani, jos se on sotkuinen
15. Oon matkustanu neljä kertaa lentokoneella
16. Meillä on Lapissa kolme mökkiä ja Pieksämäellä yksi
17. Meijän takapihalle tulee kesällä suht iso uima-allas
18. Mulla on aika paljon kavereita

mirror3

19. Oon riippuvainen mun iPhonesta
20. Viikko ilman suklaata tekee tiukkaa...
21. Mulla on maailman ihanin serkku, Sara
22. Mulle kaverin iällä ei oo niinkään väliä, luonne ratkaisee
23. Inhoan fysiikkaa yli kaiken!
24. Mun hiukset oli vielä alkukesästä ihan tummanruskeat
25. Mun kengänkoko on 37-38
26. Oon kaks vuotta nuorempaa pikkusiskoani lyhyempi
27. Ajattelen asioita tosi paljon
28. Mulla pitää aina olla koruja, en osaa olla ilman
29. En tykkää pitää mitään takkeja kiinni :D

mirror4

30. En oo ikinä ollut jälki-istunnossa
31. Oon koulussa paljon kiltimpi/rauhallisempi kuin muuten
32. En oo koskaan yläasteen aikana pitäny koulussa muita housuja kun farkkuja (oon nyt siis ysillä)
33. Aion mennä nyt ysin jälkeen lukioon
34. Monesti en oo tyytyväinen edes kasiin kokeesta, riippuu toki vähän aineesta
35. Harrastin ratsastusta neljä vuotta seiskaluokan joululomaan asti
36. Mutta oon tippunu vaan kerran hevosen selästä
37. En voi sietää kaksinaamaisuutta

mirror1

38. Mua ärsyttää myös ihmiset, jotka luulee itsestään liikoja
39. Mulla on ollu elämäni aikana yhteensä 7 kännykkää
40. Mua häiritsee, jos kännykän taustakuva ei sovi yhteen kuorten kanssa
41. Mun kynsien pitää aina olla lakattu
42. Rakastan kuvien muokkaamista
43. Mun koulumatkan pituus on 3km, jonka kuljen aina kävellen

mirror5

44. Kakkosella ollessani mun äiti oli mun luokan opettaja
45. Mun lempiopettaja on mun luokanvalvoja
46. En tykkää yhtään talvesta, mutta rakastan joulua
47. Mulla on neljä serkkua, joista kaksi on adoptoitu
48. Oon laiska heräämään aikaisin
49. En yleensä myöhästele mistään vaan oon useesti liian ajoissa
50. Tää on ainoa blogi, mikä mulla on koskaan ollut

mirror6

11 kommenttia:

  1. Miks mä tiesin noi kaikki faktat? :D
    ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks mä tiesin et sä tiesit ne? :D
      kiitoos ♥

      Poista
  2. Jee teit tän! ♥ 23... Ei kyllä hirveesti yllättäny niinku ei mitkää muutkaa :D

    VastaaPoista
  3. Voi kiitti♥ sä oot paras :* enää 20pv nii nähää!

    VastaaPoista
  4. Noi kuvat ♥_♥ Faktat ei yllättäny!;)

    VastaaPoista
  5. apuvaa miksi huomaan tän postauksen vasta nyt ; o ihunii kuvii♥ : 3 +mitäs on tää rastastus? c: tuli mieleen rastaiden ampuminen mut tuskin oot sitä harrastanu : o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme pilkunnussija. Ja mistä tiiät vaikka oisinki? ;)

      Poista
    2. pitää olla : 3 ja niiinn enhän mä tiedäkkään : o

      Poista