lauantai 1. syyskuuta 2012

Kuvaamista huonolla lopputuloksella

Otsikko kertoo kaiken. Kaikki kiva on jo kuvattu (meijän pihalla ja siin lähellä), joten huonot on lopputulokset. Huomenna jos sitä kävis kuvaamassa jossain vähän kauempana, vaikka pyörällä. Mutta kuitenkin laitan nyt niitten ostosten kuvat. Em saanu otettua kunoon kuvia niistäkään, koska kaikki oli sillon mun päällä.. ja on vieläki (;

Tennarit H&M 12,95€
 
Nojoo tossa näkyy topin väri. 9,95€, Gina Tricot
 
Ja tossa näkyy farkkujen väriä, H&M 14,95€
 
 
 
 
 


 


9 kommenttia:

  1. kivoja kuvia & siisti ulkoasu, tälläne vaalee & hempee!:)

    everysecondisahighlight-eviissh.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia ! :) ja millä kameralla sä kuvailet ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti (: mulla siis ei oo järkkäriä, vaan kuvaan ihan digikameralla, joka on Canon IXUS 115 HS.

      Poista
  3. tosi kivoja kuvia! etenki toi kärpässieni-kuva :-) ja noi kengät nätit. :3

    VastaaPoista
  4. Heei? millos sä mua oot filmannu? (vika kuva) (; ♥ .. katokku mä oon sienimieeeeees! ^^ Kiva postaus, ja blogis on kiva. LIITYN.^^

    http://papulove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eilen illalla, kun tipuin keinusta nii huomasin sen sienen :D ja kiitti (:

      Poista
  5. kivoi kuvii ja mukavan olonen blogi :3

    > http://yesitismyblog.blogspot.fi
    > sinijossu.blogspot.fi/

    VastaaPoista