sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Parvekkeella ♥ :3

Jostain syystä vasta tänää eksyin meijän parvekkeelle istumaan & syömään jätskiä ft. mun sisko ja Jenkki (: On ollu vrm tän kevään lämpimin päivä ♥ varmaa osittain sen takia tulin tänne parvekkeelle istumaa :DD
Harmi kyl vaan et vesi on viel jäistä, kävin nimittäi äske kokeilee :c

//mutt tässä nyt sitte jotai muuta kun tätä tylsää höpinää miten mun päivä on menny: Kerron jotain uutta joka päivä jotain musta ittestäni. Tällä kertaa aiheena mun tyyli & pukeutuminen:

• okkei... suurimmaks osaks käytän tiukkoja pillifarkkuja/farkkulegginsejä housuina. Lökärit/muut löysät housut ei kauheesti sovi mulle... D:
• yläosana yleisimmin tavallinen yksvärinen toppi + huppari/pitkähihanen paita. Tiiän, varmasti susta kuulostaa perus "massavaatteilta", ja voin myöntää et aika totta se on. Paitsi että käytän yleensä aika värikkäitä vaatteita, esim. tälläkin hetkellä keltanen huppari ♥
• en paljoa käytä koruja, paitsi mulla on aina kädessä 2-4 nominationia & joskus jotain muita rannekoruja.
• Kenkinä tykkään käyttää tennareita/Converseja. En ikinä käytä lenkkareita :DD joskus jaloissani saattaa myös nähdä skeittikengät/sen tapaiset.

Ooke, siinä nyt jotain vaihtelua muuten ehkä niin tylsään postaukseen.
//Edelleen: LIITTYKÄÄ LUKIJOIKSI & KOMMATKAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti