sunnuntai 21. syyskuuta 2014

I'm so busy right now

jkl 013 jkl 089 jkl 145 jkl 078 jkl 093 jkl 021 jkl 084 jkl 031 asu 058 jkl 086 Heippa! Mulla ei nyt ole oikein aikaa kirjoittaa mitään kovin pitkää selostusta mun kuulumisista, mutta kerron jotain suht lyhyesti. Parin kuluneen viikon aikana oon ollut nuokkarilla, viettänyt aikaa kavereiden kanssa, käynyt isoskoulutuksessa, seurakunnan nuortenillassa, rippikoulun aloitusjumalanpalveluksessa esittäytymässä ja keräämässä kolehtia, kirjoittanut esseetä Rooman imperiumin tuhoutumisesta, lenkkeillyt, käynyt Elämä lapselle - konsertissa, nähnyt Inkaa Jyväskylässä, juossut cooperin ja sitä rataa. Tekemistä on siis todellakin riittänyt koko ajan, oon lähes joka ilta tullut kotiin vasta kahdeksan jälkeen illalla. Koko aika ennen nukkumaanmenoa on mennyt lähinnä vaan läksyjen tekemiseen. Tällä viikolla oon aloittanut koeviikkoon valmistautumisen. Koeviikko alkaa siis nyt tulevana keskiviikkona. Postailen sitten taas heti kun ehdin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti